Dashboard gecombineerd met Exact Online om klanten optimaal te bedienen

Na de volledige re-branding en website ontwikkeling in 2019 heeft Genmark ons opdracht gegeven voor de realisatie van het Genmark dashboard. Een totaaloplossing om klanten maximaal te ontzorgen tijdens de levensloop van een Genset, het product van Genmark.

Resultaat

API-koppeling

Custom live chat

Dashboard

Portal

Webshop

Een totaaloplossing

Van registratie tot onderhoud

Het registreren van Gensets, indienen en afhandelen van garantieaanvragen, bijhouden van onderhoud én het bestellen van onderdelen via de webshop, volledig geïntegreerd met Exact Online. Een Genset onderhouden is nooit zo eenvoudig geweest.

Creëren.

Samenhang en technische uitdagingen

Het dashboard bevat tal van verschillende functionaliteiten waardoor een doordachte samenhang vereist was. In de designfase zijn userflows & wireframes het grootste aandachtspunt geweest.

Dit multifunctionele platform heeft een flinke inspanning van onze developers gevergd. Een volledige integratie met Exact Online voor automatisering en een custom livechat ter ondersteuning van de klantenservice.

“Genmark has a few key points that make it a unique product. One of these points is our "dashboard"... something we are super proud of and that keeps Genmark ahead of the curve. In collaboration with PADDAP, we have managed to create a unique dashboard.”

Jim Vodegel, Managing Director at Genmark B.V.

Presteren.

Foutenvermindering door automatisering

Het doel van deze oplossing is het eenvoudiger maken en automatiseren van processen. Het succesvol behalen van dit doel werd al snel bevestigd.

Binnen no-time kwamen de eerste klantorders binnen en kregen wij het signaal vanuit Genmark dat interne fouten snel afnamen. De koppeling met Exact Online zorgt voor een forse vermindering in handmatige handelingen en dus een winst in tijd.

Optimaliseren.

Kijkend naar de toekomst

Na uitvoerig testen van het systeem waren alle neuzen direct gericht op de toekomst. Kort na oplevering van het dashboard was de eerste sprint voor doorontwikkeling gepland.

Buiten het bijhouden van onderhoud had Genmark de wens dat haar klanten ook garantieaanvragen kunnen doen binnen het dashboard. Deze extra module is na livegang toegevoegd aan het reeds draaiende systeem.

Jouw interne process naar
the next level?

Vraag Fijke om advies