Hero image

Stilistische recruitment website voor toonaangevende schoonmaak fabrikant

Bekijk de website Arrow right
Klant: logo-colab

Doorlooptijd: 15 Weken

Hero image

Strak en eenvoudig

Een strak en eenvoudig design is het uitgangspunt geweest binnen dit project. Aangezien de doelgroep voornamelijk actief is op mobiele apparaten is de nadruk gelegd op het ontwikkelen van de website via het ‘mobile-first’ principe. Het resultaat is een eenvoudig te gebruiken website waarin de bezoeker een passende vacature snel heeft gevonden.

Hero image
picture

Op aanraden van mijn vader ben ik gaan solliciteren. Ik ben, net als hem, nooit meer weggegaan.

Collin, Lijnoperator, SC Johnson

picture

Relevantie

Binnen de productielocatie zijn er slechts vier vacatures waarvoor zij actief werven. Iedere vacature heeft een aanvullend verhaal van iemand die de functie momenteel vervult. Dit geeft een inkijkje in de functie en schept een beeld van het werken bij de organisatie. Dit zorgt ervoor dat de sollicitant duidelijke verwachtingen bij de functie kan scheppen.

Kijkje achter de schermen; content is belangrijk

Buiten het schrijven van de website teksten hebben wij ook het beeldmateriaal gecreëerd . Beelden zijn in onze optiek het beste middel om een gevoel te op te roepen. Het is belangrijk om te delen waar iemand terecht komt en wie zijn nieuwe collega’s worden. Dit zorgt voor een verbinding al voordat de sollicitant ook maar begonnen is.

picture