
Krachtige recruitmentsite voor een groot advocatenkantoor
Bekijk de websiteDoorlooptijd: 6 Weken
In samenwerking met:
DVDW Advocaten is in korte tijd uitgegroeid tot een top 50-advocatenkantoor in Nederland, met kantoren in Den Haag en Rotterdam. Om verdere groei met betrokken en daadkrachtige advocaten te stimuleren ontwikkelden wij een nieuwe ‘werken-bij’ website.
DVDW Advocaten is in korte tijd uitgegroeid tot een top 50-advocatenkantoor in Nederland, met kantoren in Den Haag en Rotterdam. Om verdere groei met betrokken en daadkrachtige advocaten te stimuleren ontwikkelden wij een nieuwe ‘werken-bij’ website.

Storytelling voor meer gevoel
Om potentiële werknemers een compleet beeld te geven wat DVDW Advocaten te bieden heeft zijn er verhalen, events en nieuwsitems te vinden. Deze verhalen worden getoond bij relevante vacatures om meer gevoel te geven over het werken bij DVDW Advocaten.


Gast, wat zie jij er moe uit.
Onze partner ClubgeistBVH verzorgde het creatieve concept voor de employer branding campagne. Hiervoor gebruikte zijn grappige en herkenbare quotes (van starters) binnen de advocatuur zoals: “Maar jij zat toch een jaar ónder mij?“ of “Gast, wat zie jij er moe uit.”.

Trots op het resultaat. Gelet op de positieve reacties op de website en reflecties op de vacatures spreekt de nieuwe website de doelgroep aan!
Pieter Smits, Directeur, DVDW