Moderne recruitment website voor een unieke employer branding campagne
Bekijk de websiteDoorlooptijd: 6 Weken
In samenwerking met:
Goed personeel in de zorg is schaars. Dit geldt ook voor het regionaal ziekenhuis Rivierenland. Rivierenland zet daarom alle zijlen bij om een unieke employer branding campagne uit te rollen. Het creatieve concept ‘handen met een hart’ in combinatie met een moderne site zal zorgen voor een goede overtuiging bij de doelgroep.
Goed personeel in de zorg is schaars. Dit geldt ook voor het regionaal ziekenhuis Rivierenland. Rivierenland zet daarom alle zijlen bij om een unieke employer branding campagne uit te rollen. Het creatieve concept ‘handen met een hart’ in combinatie met een moderne site zal zorgen voor een goede overtuiging bij de doelgroep.
Handen met een hart
Dit is het concept van de wervingscampagne. Alle uitingen rondom het concept zullen leiden naar de nieuwe recruitmentsite om hier te converteren naar sollicitant. De moderne, menselijke uitstraling van de site in combinatie met een overzichtelijk structuur en zoekmogelijkheden zal hiervoor zorgen.
Ik voel me gehoord en mijn mening doet ertoe.
Lara, Verpleegkundige,
Ziekenhuis Rivierenland
Recruitee & job alerts
Om het recruitment proces verder te automatiseren is de website geïntegreerd met de recruitment software (ATS) van Recruitee. Dit maakt het mogelijk dat de website volledig vanuit Recruitee wordt beheerd. Wij vinden het belangrijk dat iedere bezoeker kan converteren, ook wanneer de juiste vacature niet open staat. Als dit het geval is kan je je opgeven voor de job alert. Op deze manier wordt er binnen Recruitee een talentpool opgebouwd. Wanneer er relevante vacatures gepubliceerd worden, worden potentiële kandidaten automatisch op de hoogte gesteld hiervan.